2010-03-02
 00:32:31

Ny vårig design!

Nu ligger den nya designen uppe, syns den inte? Tryck på F5 så ska den komma fram. Vad tycker ni? :)



/Sandra & Gibson


Glappkaft: GRATTIS till VINSTEN :D
PUBLICERAT: 2010-03-02, 15:29:50 | URL: http://meox.blogg.se/

Du var med och tävlade om voddler invite på min blogg och du hade turen att vinna :D Så maila mig på mailen [email protected] och säg vad du vill ha för användarnamn och lösenord :)


Therese
PUBLICERAT: 2010-03-02, 20:48:44 | URL: http://breezie.blogg.se/

Jätte fin ny desigt ;) Hoppas allt är bra med er efter händelsen på tåget. Tusen tack för mailet.Jag kan tänka mig din känsla. Fruktansvärt och jag hoppas verkligen inte att det händer igen det ska inte ens hända en gång. Kul att höra att det går bra och det är så härligt att se alla fina bilder på Gibson. Han ser ut att må bra. Se han ihop med andra hundar känns kanon. Vi saknar han så oändligt mycket. Barnen har fått två fåglar. Inte för att dom ersätter Gibson på något sätt men det känns ändå bättre. Vi pratar mycket om han här hemma och funderar hur han har det. Vi har avvaktat med att visa barnen din blogg men dom har nu sett både bilder och filmer med han och det tyckte dom om. Vi uppskattar verkligen att du mailar oss ibland. Krama om Gibbe från oss och ta hand om er.

Kramar Fam Hast



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: