2010-07-07
 00:59:45

Systerdag

Idag gick jag upp åtta! Grattis Sandra! Inte gick upp, gå ut med Gibson, ge han frukost, sova igen, utan gick upp på riktigt! Jag gjorde mig iordning, packade, gick ut och tränade med gibson och brummade sen med moppen till henån där jag tog bussen till gbg. Pratade med Terese (min syster) och vi bestämde att jag skulle komma till Frölunda torg istället för centrum, så det gjorde jag eftersom hon hittat en superrea på New Yorker.

Ehe.. vi var där.. en stund.. jag hittade sju plagg för 619 kr - men skulle lätt kunnat plocka på mig x antal hundra till men jag fick ju sortera ut mer än hälften jag provade för att ha råd x)

Vi gick snabbisar i lite andra affärer, köpte mat på donken, stannade vid Arkens Zoo i sisjön för jag skulle kolla praktikplats. Har ju letat praktikplats hur länge som helst men det är supersvårt för alla har semesterstängt på sommaren! Äntligen fick jag iallafall ett positivt svar och det blir där jag kommer vara i två veckor. Djuraffär var ju inte mitt förstahandsval - men det är alltid något och de som jobbar där verkar supertrevliga så det blir nog bra :)  Känns skönt att ha ordnat det iallafall.

Sen åkte jag och Terese vidare till stan där vi gick till Bergakongen för att se på bio, Eclipse, stressade som fan efteråt för att vi skulle hinna till min buss som också var sista bussen för kvällen eftersom de gjort om busstiderna.. istället för elva går sista bussen vid nio :(

När jag kom hem väntade världens sötaste pojk på mig <3

/Sandra & Gibson


Nina
PUBLICERAT: 2010-11-24, 19:43:16 | URL: http://niinaandersson.blogg.se/

Vilken sötnos. Har oxå en golden kille. Han är född 08-10-23.


Maria
PUBLICERAT: 2010-11-24, 22:49:58 | URL: http://naiva.blogg.se/

Hejsan!

Vilken härlig blogg du har! Hundar, är dem inte underbara? :)

Du får gärna kika in på min hundblogg och kika lite, där finns det tips, fakta, roligheter och allt möjligt som har med vovvar o göra. :) Säljer även bloggdesigner om du är intresserad. :)

Ha en bra dag!

Kramar från Maria


Nina
PUBLICERAT: 2010-11-26, 20:48:14 | URL: http://niinaandersson.blogg.se/

Ja dom är verkligen lika! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: