2010-07-19
 15:41:17

Tristress

Det regnar, Gibson sover och jag har sjukt tråkigt. Är trött på att redigera de hundratals bilder som ska bli klara och tänkte ge mig ut i regnet på en springtur med Gibson. I helgen köpte jag ett hundförarbälte som jag provade på allvar igår när jag, mamma, ulf, mina syskon och deras familjer var ute på utflykt till någon grotta. Gibson fick vara med och gå först en bit på grusväg, sen klättra i skogen och så fick han vänta utanför grottan med mamma och ulf medan jag, mikael och maria tog oss igenom grottan med barnen. Det funkade utmärkt där, så nu är det väl dags att prova det i en springtur också. I vinter ska det användas till draget, vi är ett gäng som ska åka längdskidor med hundarna varje vecka i vinter och nu är det bara en expanderbar lina och sele till Gibson kvar att fixa. Selen vet jag vilken jag ska ha i storlek och allt, ska bara köpa den. Lina kan jag låna från skolan sålänge men ska köpa en egen sådan också :)

I min tristress hittade jag att Nelly har en skotävling så jag pysslade ihop en själv, rösta gärna :)

Mina designade sko på NELLY.COM

Rösta här!

/Sandra & Gibson


Victoria
PUBLICERAT: 2010-07-19, 17:04:07 | URL: http://vickewoh.blogg.se/

Vet du vad?23 dagar :')


Lotta, Leia & Zona
PUBLICERAT: 2010-08-25, 01:08:44 | URL: http://www.lottaoleia.hundbenet.se/blogg.html

Jag ska fett vara med och dra varje vecka i vinter. PAX :D


Maria o Pearl - Jumping For Life
PUBLICERAT: 2011-02-20, 22:35:06 | URL: http://jumpingforlife.blogg.se/



Har frågestund på bloggen! Alla som ställer en fråga får en länk :) Avslutas på måndag 24.00 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: