2010-03-19
 15:19:18

Happyface

Idag är jag happyface, för om någon timma kommer Mamma och Ulf med Gibson! Har saknat honom så, två veckor var alldeles för lång tid! Nu ska vi klicka in nya tricks och börja med skvallerträningen men också fortsätta med att gå fint i koppel, inkallning och lite sådana vardagssaker.

Igår var sista dagen på praktiken också, himla synd för jag har verkligen trivts där! Supermysig klinik med jättetrevlig personal, jag har verkligen känt mig välkommen och har lärt mig massor. Förutom alla veterinärpatienter hann jag också vara med på en beteendekonsultation med en hund som var rädd för i princip alla ljud, intressant!

Imorgon kommer min andra sambo hem, på söndag kommer Frida och på måndag kommer Matilda. Sen är vi återförenade igen! Får se om Frida kanske är sugen att ta med Jack ut i skogen med mig och Gibson någon dag så kan jag ta med kameran också, hade varit kul med lite nya bilder. Jag har ju inte kunnat ta en enda bild på Gibson på två veckor. Inte okej...

Jag borde plugga och fixa tvätten nu men det orkar jag inte, jag gör nog iordning Gibsons skålar och så istället! Eller lite tvätt hinner jag nog fixa också innan de kommer..


Veterinärens Gordon Settervalp Tyra, hur go som helst!


Jag bjuder på en bild på mig i veterinärassistentkläder också ;)

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: