2010-03-25
 10:38:46

Det kom inte fram igår så jag provar att...

Det kom inte fram igår så jag provar att skicka det här igen (: jag sitter i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja, vi har haft lång lunch och jag åt i stallet så jag har hunnit träna med gibson en stund. Vi har lekt med kampflätan som vi fått tillbaka nu, jag glömde ju den hemma hos frida. Sen tränade vi kontakt och lite be om lov och stanna kvar så inget jätteavancerat men ändå nödvändigt. Har glömt berätta att gibson har börjat göra riktigt snabba lägganden och sättanden, både upp och ner, när han är taggad. Vi undersökte hundgården till hans box också, han har inte varit i den eftersom han inte vågar gå genom luckan än, men det går att gå in i den från utsidan och han älskade den! Jag ska träna på att gå genom luckan när det inte är några andra hundar i stallet, så jag inte stör någon med klickern (: nu börjar lektionen så jag får skriva mer senare. Ha det bra! /Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: