2010-01-28
 15:01:30

Vårda Hund

Jag har inga barn så jag kan inte vara hemma för att vårda barn, men vårda hund däremot. Gibson väckte mig fyra imorse och ville ut, väl ute rann det i princip ur honom så jag förstår att han ville ut. Sedan har vi gått ut ungefär varannan timme för att han ska få bajsa och jag ringde mamma och skolan lite senare på morgonen och sa att jag skulle vara hemma med honom idag. Vill inte ta ner honom till hundstallet och jag kan inte lämna skolan varannan timme för att gå ut med honom, som tur var så har vi bara tre lektioner idag varav två kan jag jobba hemma på och den sista var gymnastik.

Det har iallafall lugnat ner sig och han verkar normal igen nu, vi ska snart gå ut igen och då blir det en liten tur i skogen. Dock har Rulle också bajsat löst hela morgonen, men han var okej i tid så att Jennie kunde ta med honom till stallet och där har han tydligen inte pipit någonting så han verkar ganska bra nu. Får se om Gibson fortfarande är lös när jag går ut, inte roligt det här..

Jag ska prata med lärarna imorgon eftersom Gibson varit lös flera gånger nu det senaste, dock inte såhär illa förutom en gång då han sket inne, men jag vill ändå höra vad de säger. De har lite mer koll än mig tror jag, eftersom de är mer erfarna. Jag tror att han antingen blir stressad av stallet när det är oroligt där ibland, eller så är det för att han går runt och slickar på kissfläckar och då lyckas komma åt de hundar som för tillfället har diarré.. Gibson mår iallafall bra nu och det är viktigast!

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: