2010-01-31
 15:23:10

Tvättmonstret äter

Nu har jag kommit in från skogen, Gibson var hur duktig som helst! Fast han sprang fram till en man och sedan en familj i början och slutet av promenaden men han lyssnade också på varenda inkallning när det inte var något folk där och störde!

Har jag berättat att han är helt bra i magen också? Tror inte det, men det är han iallafall och det är jätteskönt så idag har vi som sagt tränat inkallning i skogen och så fick han springa några gånger ner och upp för backen. Jag kom ihåg att filma idag så det kommer senare.

Direkt när jag kom hem gick jag till tvättstugan och stoppade mat (tvätt) i tvättmonstrens mun så nu äter de för fullt. Undra hur många strumpor som försvinner idag? Nu ska jag laga lunch - risgrynsgröt, mums! Sedan blire till att torka golv, jag har bara det kvar. Jag har faktiskt gjort mycket idag, mina sambos kommer ju hem imorgon så jag har dammsugit, plockat undan, dammtorkat hela lägenheten, gjort rent handfat och toalett, diskat och så ska jag torka golv. Jag har vädrat också, så det luktar fräscht överallt nu. Dock kan vi inte tvätta fönstren - dels för att det är så kallt, dels för att vi inte har något att tvätta de med. De är inte tvättade på typ mer än ett halvår så de ser inte så roliga ut men det funkar.. Vi ser ju nästan ut iallafall!

Simon kom över en stund och pratade, vi bestämde att vi ska åka pulka ikväll! Det har jag inte gjort sedan lovet så det blir bra. Nu ska jag göra klart mina sysslor, måste förbi Ica en sväng och köpa frukost till imorgon också.

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: