2010-01-05
 12:25:00

Middag

Åh, igår kom min ena sambo hem och imorgon kommer min andra sambo hem! <3 Jag, Jennie (sambo) och spets åt middag tillsammans och jag improviserade en kycklinggryta och den var faktiskt riktigt god! Senare blev det film och idag har jag bara tagit det chill. Ska ner till hundstallet om en stund och sitta i boxen för inskolning. Ikväll har jag tvättid och så kommer Frida hem till Forshaga från Trysil, en dag för tidigt!

Iallafall, känner att jag inte har så mycket att skriva och att det bara blir flummigt det här inlägget så jag avslutar med en bild för att bevisa för mamma (om hon lyckats ta sig in på bloggen än) att jag faktiskt åt grönt också igår! Gurka ;)

 

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: