2010-01-02
 21:13:11

Kupolen


Idag tog vi en tur till Kupolen i Borlänge eftersom jag behövde en ny jacka, min dragkedja har gått sönder så jag får dra jackan över huvudet. Sen har jag mammas thermobyxor eftersom jag växt ur mina egna. Så vi åkte till kupolen och jag hittade ett skidset som det fick bli, jacka och byxor. Sen köpte jag ett skärp också eftersom jag velat ha ett vanligt snyggt svart skärp till mina chinos och så hittade jag ett som passade.

 

Väldigt dålig bild men det var fjortisinvasion på Kupolen, Erik och Kalle från idol var där. Det var helt sjukt mycket folk! Jag gillar inte sån musik men jag var ju tvungen att ta ett kort till bloggen, och det var nästan att man skämdes lite för det - tänk om nån trodde att jag gillar dem ;)

När vi kom hem var jag ut med Gibz, vi åt och efter en stund gick jag och mamma ut på en långpromenad med Gibz och jisses vad kallt det är ute! Det är bara 16 minus men det blåser svinkallt verkligen. Gibz var iallafall glad och trött när vi kom in.

Nu sitter vi och tittar på andra delen av Olycksfågeln på ettan, så jag ska väl sluta störa med mitt knapptryckande och titta istället.

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: