2010-01-04
 10:17:35

Hej Forshaga!

T R E D J E   J A N U A R I
Tillbaka i Forshaga! Idag gick vi upp, ut med Gibz, gav Gibz mat, åt frukost, packade och gjorde oss iordning och vid elva åkte vi ifrån Hedemora. Vi stannade och rastade Gibson en gång och i Karlstad stannade vi på Bergvik och handlade mat till mig, sen åkte vi till Forshaga och under tiden jag tog en promenad bar de andra in sakerna.

Sen fick Gibson komma in och gå runt och lukta lite som han ville, han fick också lukta inne på Jennies rum eftersom det är där Rulle är mest. Det känns skönt att Gibsons lukter finns i lägenheten när Rulle kommer. Mamma lagade mat medan jag grejade lite och så åt vi, gick och handlade och sen åkte mamma och Ulf eftersom de fortfarande hade tre timmar kvar att köra.

När jag höll på att packa upp fick jag sällskap, Spets kom och hälsade på och hade med sig sin kompis Erik som är och hälsar på från Umeå. Vi tittade på film och medan de åt gick jag ut och gick en långprommis med Gibson. De tyckte iallafall om Gibson och att det verkade vara en hund ganska lik mig. När de hade åkt vid niotiden gick jag en bit till med Gibz och packade sen upp resten av sakerna.

Så jag har en ganska bra anledning att inte ha bloggat, fullt upp. Som det brukar vara i Forshaga, allra helst med det nya schemat vi fått nu. När jag var klar med allt och ätit igen satte jag mig framför en film som var på tvn och Gibson somnade i mitt knä, han har tagit det riktigt bra att byta ställen såhär tycker jag. Nu är det tack och lov sista gången, har känt mig så taskig men han verkar som sagt må bra.

Klippte klorna idag också, jag tar lite en gång i veckan så jag slipper klippa mycket varje gång. Och idag låg han stilla så det blev inget klipp i pulpan. Har kommit på att det finns Blodstopp nere i stallet och sen tipsade en kompis om potatismjöl, det lät ju riktigt smart.


Trött Gibson efter resan :)

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: