2010-01-24
 14:10:04

Förlåt

Ursäkta att jag varit så dålig på att uppdatera, men den 13 januari fick vi avliva vår katt som vi haft i snart 13 år. Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat det..

Sen har det varit väldigt mycket plugg som behövts göras i skolan och dessutom ska man ha tid att träna och aktivera Gibson så det har blivit lite dåligt med motivation till bloggen. Men nu tänkte jag försöka komma igång igen, och jag börjar med en sammanfattning av den tiden jag inte bloggat för att komma ikapp lite. Den borde komma ikväll tror jag.

Sedan har jag några blogginlägg på gång som kommer efter sammanfattningen, jag har ju inte visat hur hundstallet ser ut än :)

Hoppas alla har det bra!

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: