2009-12-28
 23:06:25

Snögrotta lyx edition 2000

T J U G O S J Ä T T E   D E C E M B E R
Jag hade gett Gibson mat och skulle bara ut och rasta honom. När jag kom tillbaka var William ute och då lekte jag lite med honom medan Gibson fick springa av sig med Smulan, sen började vi på en snögrotta och Terese kom ut med Jonathan. Det hela slutade med att vi inte gick in förrän tre timmar senare och med en rackarns snögrotta! Gibson har också varit inne i den och det var lite läskigt först men sen låg han där inne och mös med mig en stund innan det var dags för bus på gräsmattan igen. Tindra, grannflickan, kom också över och när Marcus, Tereses sambo, kom hem hade vi snöbollskrig för fulla muggar. Mamma tog lite bilder men man ser inte snögrottan så bra, jag får försöka förklara.


Arbetet i full gång. På baksidan är det en liten trappa upp på taket, på vänster sida
går en ruschkana ner. Sen öppningen ser ni ju, och murar med sådana där öppningar
som i riktiga fort. Inne i grottan fick vi plats tre personer (Jag, William och Tindra) så
vi var iallafall nöjda med vårt jobb! :D


Resten av dagen tog vi det ganska lugnt förutom när jag var ute och gick med Gibz då. Det blev väldigt lugnt hemma eftersom Terese och Marcus åkte hem med ungarna och Mamma och Ulf åkte till Ulfs mamma. Ganska skönt att iallafall en dag på lovet faktiskt ta det lugnt..

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: