2009-12-29
 00:13:20

Modevisning a la Ullared

Här kommer då vår lilla privata modevisning.. av prylar. Förutom allt detta köpte mamma en hdmi-sladd så nu slipper jag bränna ut alla filmer vi ska titta på här hemma. Det är värre i Forshaga, men där brukar vi ändå titta på datorn.


Hundträningsbyxor! :D Superpraktiska! Inte Ullared ;)



Mat- och vattenskål att ha här hemma så jag slipper släpa fram och tillbaka när jag
kommer hem från Forshaga.
Inte Ullared detta heller utan underbara Ikea ;)

 


Underlägg eftersom jag kommer ha mat- och vattenskål på mitt rum och Gibz har
en förmåga att... spilla en del. Ikea här med ;)


Nya bädden provas, och den ligger numer inte ovanpå den andra. Lyckades ta kortet
mitt i en gäspning x) Den verkar iallafall godkänd och det är Ikea igen. Ville ha en
till eftersom jag vill ha en på rummet i Forshaga och så en i hundstallet där vi ska
ha massa mysiga saker så det blir en trevlig plats.

 


Nu börjar Ullaredssakerna! Reflexväst då, tjugo extremt väl investerade kronor
tycker jag! Den är litelite stor, men hellre det än för liten och det hindrar honom
inte på något sätt så det gör inget.

 


Den här ska jag pimpa laptopen med så den blir lite snyggare.

 


Jag och Jennie (min ena sambo) ska dela på den här, godis när man inte orkar
torka blodpudding hela tiden :)

 


Massa smågrejor till olika ändamål, vissa mer seriösa än andra. Åh, jag blev så sur
för jag hittade ett blädderexemplar av ett block med supersnygga scrapbookingpapper
men de blocken var såklart slut :(

 


En hårtork eftersom den jag fått låna med mig upp till Forshaga är helt värdelös.

 


Till sist har jag köpt en klövjeväska. Billig så det är ju inte den allra bästa kvalitén
antagligen men det räcker nu i början för att se om det är något för Gibz, han ska
när han vant sig vid den få ett litet jobb :)

 

Sen tittade jag ju på ett supersnyggt fodrat regntäcke som bara kostade 99kr som jag hade velat ha efter träning för att han inte ska kylas ner för snabbt men jag kände att det får vänta ett litet tag. Min ena sambo bor ju ganska nära Ullared så i värsta fall får jag be henne åka och köpa ett eller så köper jag ett i hundshopen i Forshaga om jag känner att jag behöver ett. Vi har ju trots allt rabatt där..

Jaja, här var ett par bilder iallafall. Jag är nöjd med dagen och herregud vad kul det är att äntligen få köpa hundsaker till mig själv! :'D

/Sandra & Gibson


Anonym
PUBLICERAT: 2009-12-29, 00:26:41

Var det int fiskebyxor? :(


Sandra
PUBLICERAT: 2009-12-29, 00:39:20 | URL: http://gibblog.blogg.se/

teilus - Haha jo det är klart, men jag ska ha dom till hundträning. Sen kan jag ta på dom när jag följer med dig och fiskar bara för att göra dig glad? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: