2009-12-19
 22:07:46

Lek i snön

När man legat i en bil flera timmar så är man inte jättetrött, så jag gick ut med en leksak och lekte med Gibson igår innan sista prommisen. Mammas lilla kamera fick följa med ut och jag bjuder på några av bilderna :)

mihii
Kul i snön :D Haha han gräver ner hela huvudet i snön där det är som
djupast och ser sådär underbart sött valpig ut när han kommer upp
igen, vi ska nog ha många roliga dagar i snön :D

buugar
Det lär ju inte bli svårt att lära honom buga i framtiden xD

står fint :)
Jag kan inte så mycket om utställning, men någon som kan säga
hur han ser ut? Jag tycker att han är skitsnygg iallafall! Om Li,
utställningsproffs och kompis, hjälper mig lite kanske jag kan ställa
ut honom i framtiden :D


Tanken är iallafall att vi ska prova på lite olika saker som utställning, lydnad, agility, freestyle, flyball, bruks, apportering och se vad han tycker - så håller vi på mest med det vi båda tycker är roligast. Kommer såklart inte prova allt på en gång men vi ska prova oss fram för att hitta "vår" sport eller sporter!
/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: