2009-12-24
 22:54:32

Julprommis

Imorse tog jag en långpromenad med Gibson och gissa om han var glad att springa lös i skogen i en timme. Han sprang fram och tillbaka medan jag gick, lekte i snön, fångade snöbollar och så hade jag med kampflätan så vi kampade med den också. Det var en trött vovve jag kom hem med! Men jag vill inte börja träna riktigt än eftersom han precis vant sig vid allt och vi om ungefär en halv vecka åker iväg så kommer det bli mer stress och då väntar jag hellre med att träna tills han vant sig vid Forshaga. Så då får jag trötta ut honom på andra sätt och aktivera hjärnan, vilket jag iofs gör även om jag tränar, och det går super!


Glad vovve springer för fullt!

 


Ni får stå ut med mobilbilder men han rullade sig.. ett antal gånger.

 

Såna här promenader kommer det bli många genom tiden, vi har bara inte hunnit så långt. Men imorgon har jag haft sötnosen i en hel vecka! <3

 

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: