2009-12-23
 02:26:00

Julklappsshopping

Idag har jag och mor min varit ute på vift med ludvig och ulf som hundvakter, vi åkte först till göken (ett mini-ullared i Henån) och shoppade massa, sen till Torp (köpcentrum i Uddevalla) där vi handlade massa mer.. Skönt att ha nästan alla julklappar klara iallafall, och de som inte är klara behöver jag inte ordna tills på julafton. Har köpt julklappar till Gibson också såklart, men jag kan inte skriva vad det är ifall att han tittar över min axel när jag skriver. Nu ligger han ju visserligen och sover som en stock men man vet aldrig, han är smart!



Sen hade jag fått brev idag också, med ett fint kort och armband i <3



Nu är det nog dags att sova, blir mycket lek i snön imorgon eftersom Gibz är överlycklig att det har kommit massor av mer snö.

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: