2009-12-25
 20:28:09

Juldagen

Det blev en julafton nummer två idag, eller tre om man räknar varje gång man får julklappar. Jag som inte ens är så förtjust i julmat, och jag har inte firat med alla än. Iallafall så fick jag tre julklappar till.


En ny resväska eftersom hjulen gått sönder på min lilla och den
stora går knappt att rulla.


En mortel eftersom vi är trötta på att ta fram hammare varje gång
vi ska göra polkagrisgrädde i forshaga.


Massa scrapbookingsaker! :D

Gibson har varit ute och lekt i snön med ungarna ganska mycket, och sprungit efter frisbeen. Men nu måste jag gå en promenad med gibson.

/Sandra & Gibson


Therese
PUBLICERAT: 2009-12-27, 09:43:53 | URL: http://breezie.blogg.se/

Hej hej. Sååå roligt att se att Gibson har det bra. Det känns bra och det är jätte kul att kunna följa han genom bloggen. Självklart saknar vi honom jätte mycket och det känns tomt. Emilia våran äldsta dotter är nog den som lider mest. Jag tycker ändå det har gått bra. Vi har inte visat henne din blogg än, tänkte det skulle få gå ett tag till. Hon frågar redan om vi kan åka och hälsa på Gibson :D Jag har lovat henne att vi ska göra det nån gång om det passar dig? Även om vi är dåliga på att kommentera så följer vi dig och Gibson genom bloggen.

Önskar er en god fortsättning

Hälsningar familjen Hast



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: