2009-12-24
 22:35:21

Julafton

Tänkte lägga in några bilder på vår julafton. I år blev det en lugn och mysig med inte så mycket folk - vi tar de i omgångar olika dagar och detta är inte bara skönt för mig utan jag tror det är väldigt mycket bättre för Gibson också, det blir ju inte samma stress.


Granen med paket under.



Gibz fick också paket såklart.



Ronja var koncentrerad på paketen. Lite tråkigt att inte William,
Albin eller Jonathan var med eller Terese och Marcus men jag har
iallafall träffat de under lovet innan jag åker tillbaka till Forshaga :)



Hahah jag bjuder på den här, det är ju trots allt jul.



Glad (ser dock inte ut så på bilden) prinsessa med hello kitty spis :)



Goda ben fungerar även utmärkt som kudde.


Eftersom Mikael, Maria och Ronja ska upp tidigt imorgon och hämta Albin hos hans mamma för att åka till Dalarna så åkte de ganska tidigt men vi hann ju med Kalle Anka, julmiddag, lek i snön (Gibson fick leka med Smulan, lyckliga vovvar) och paketöppning så det har varit en bra julafton!

 

God Jul på er och hoppas att ni haft en lika bra dag som jag!

 

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: