2010-01-28
 12:00:59

18 Januari

Den 18 Januari var det dels Jack's (Fridas hund) ettårsdag och dels en månad sen jag köpte Gibson. Så Spets bakade en tårta, det gick lite snabbt på slutet eftersom Malin skulle med en buss men såhär blev den:

Haha, jag tycker att den är... charmig. Den smakade helt okej, lite skumt bara.

Sen kan jag uppdatera er i att jag kommer inte skriva varje dag - inte nu när plugget verkligen kommit igång och vi får mycket läxor. Jag prioriterar skolan och Gibson före bloggen. Sammanfattningen kommer nog inte, det hände inte några superstora saker under den tiden och det som hände kommer jag baka in i andra inlägg. Jag orkar inte tänka tillbaka på alla de dagarna, mitt minne är inte det bästa ;)

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: