2009-12-22
 00:35:34

Prommis med Emelie

Förutom att ha flätat och flätat på mitt lakan som så småningom ska bli en hundleksak har jag även klippt mig, dammsugit hela huset (dock fortfarande inte packat upp, jag är så dålig på det..) och träffat mli! mli är en kompis som gick i min klass i högstadiet men nu har vi flyttat åt olika håll så vi har inte träffats på ett halvår. Så mamma skjutsade mig och Gibson till Henån där vi mötte upp mli och Jonte och sen tog vi en promenad samtidigt som vi pratade och det var härligt att få träffa henne igen! <3

För övrigt så la jag mig på golvet när vi skulle se på tv idag och Gibson kom och la sig bredvid mig. Sen kröp han närmare. Och lite närmare. Jag blev tvungen att flytta på mig för att se tvn ordentligt och gissa vem som kröp efter? Jodå, till slut låg han tätt tätt intill och sov, himla mys!

Nu ligger han här intill och snarkar, jag borde också lägga mig snart. Mycket att göra nu dagarna innan jul!

Ni får säga till vad ni vill läsa om! Jag vet ju att jag har åtminstonde en läsare, eller hur Markus? ;)

/Sandra & Gibson


mli
PUBLICERAT: 2009-12-27, 23:11:35 | URL: http://omgitsmli.blogg.se/

bästaaste dagen ses om ett halvår igen eller bruuuusch!:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: