2009-12-24
 22:47:06

Paket

Mjo just det, vad fick vi för något i julklapparna nu då? :D

Förutom kampflätan som Gibson fick i för tidig julklapp igår så fick vi ju några idag :)


Gibson fick tre paket, två olika tuggben och ett med fyra grisöron i.
Papperet och kartongen åkte av och upp ganska snabbt och det
är bara tre öron på bilden eftersom det var väldigt gott ;D Sen ska
vi till Ullared på måndag så då blir det nog lite fler klappar till honom
och mig.

 


Jag fick ett fondue-set att ta med till Forshaga, nu kommer det bli
mycket doppande i choklad! Sen fick jag en pyjamas, glasskopa,
ett armband jag är helt kär i och så det klassiska - strumpor.
Men de behövs så.. Och dessutom fick jag då en resa till Ullared
där mamma kommer betala en del av vad jag köper.



Nu behöver jag inget läderarmband för jag fick ett i skinn som är
snyggt och bekvämt!

 

Nu ska jag göra iordning ett inlägg till och sen blir det att se på tv och mysa med familjen <3

 

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: