2009-12-29
 00:22:02

Halebop

Jag har ju Telia, och det är typ hälften av de jag pratar med via telefon och sms också men den andra hälften förutom några ytterst få har Halebop. Några få har ju som sagt andra operatörer men iallafall, jag har ett Telia kontantkort att smsa från och dit de med telia ringer gratis. Idag fick jag mitt halebop kontantkort som jag ska ha i en gammal telefon så de med halebop kan ringa till mig gratis också, det är ju ett par stycken. Såå, ni som har mitt nummer ska få ett till om ni har Halebop.

Telia -
0730305326
Halebop - 0722053217

Sms:ar gör ni till Telia-numret och ringer väljer ni själva vilket. Dock är inte Halebopkortet aktiverat än, jag ska göra det imorgon :)



/Sandra & Gibson

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: