2009-12-29
 00:51:30

Dalarna


Bild lånad härifrån.

Nu taggar jag som attan för onsdag, då bär det av till dalarna! Trots att jag är en av de få i släkten som inte är född där så älskar jag Dalarna, så grymt fint och härligt ställe. Vi ska till Hedemora och hälsa på släkten då, och så lär jag ta en sväng till Långshyttan där min kusin bor och förhoppningsvis även en liten sväng till Kupolen i Borlänge.

Vi kommer nog vara där ca en halv vecka eller så för sen på hemvägen ska mamma och Ulf släppa av mig i Forshaga och jag vill komma dit några dagar innan skolan börjar så Gibson får vänja sig lite vid lägenheten och omgivningarna innan han ska vänja sig vid hundstallet också. Men det blir nog bra och det ska bli kul att komma till dalarna igen!

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: