2009-12-28
 23:34:19

Ullared

Idag taggar vi för Ullared. Vi började med att försova oss, ut med Gibson och ge honom mat. Duscha och göra oss iordning, ut med Gibson igen och sen for vi. Jag, mamma och Gibson. Gibz fick följa med eftersom vi inte fick någon hundvakt och vi har ju stort bagage så vi gick ut några gånger så han fick kissa och så hade vi vatten i en skål bak hos honom och ett tuggben så han hade något att göra och han verkar ha klarat sig utmärkt. Han har fått en helt egen filt/täcke som han ligger på i bilen. Det blir lite mjukare och varmare då.

Iallafall, vi körde till Göteborg och därifrån lyckades vi köra fel. Jag vet inte hur många olyckor vi körde förbi, usch så hemskt det där. Iallafall så efter en omväg och rastning av Gibson på en rastplats i skogen kom vi fram till Ullared. Först åt vi lunch och sen gav vi oss in i det stora varuhuset.

Vi köpte en del, jag hittade inte de viktigaste sakerna men jag hittade ganska mycket jag skulle ha ändå och en av de allra viktigaste sakerna hittade jag ju iochförsig. En reflexväst till Gibson. Det är så himla mörkt här på landet så det känns mycket bättre att veta att han syns. Det kommer nog ett inlägg med bilder på sakerna snart.

Efter att ha trängts och brottats med tanter, fast det inte var såå mycket folk, så kom vi iallafall ut och lämnade sakerna i bilen. Så hämtade vi Gibson så han fick kissa igen och sen gick vi till en fiskebutik som fanns där. Mamma väntade utanför med Gibson så gick jag in för att titta efter friluftsbyxor som jag velat ha ett tag. Det fanns ett par på rean så jag provade dem och gud så sköna! Jag gick ut och tog Gibz så fick mamma gå in och köpa dem till mig, en till julklapp. Jag måste ha varit en snäll flicka i år!

Efter detta var vi trötta och hade ont i fötterna så vi åkte hem, rätt väg den här gången, med ett litet stopp på Ikea i Göteborg. Där köpte jag en bädd, matskålsunderlägg och matskålar till Gibz och sen for vi hela vägen hem.

/Sandra & Gibson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: